Biliyorsunuz ki günümüzde kazancını oyun oynayarak kazanan çok insan var.
Oyun oynayıp işlerini Youtube, Twitch, Facebook gibi yayın platformlarında yayınlayarak bu platformlardan bazı yollarla gelir elde ediyorlar. Hatta artık insanlar E-Sporcu olmak istiyor artık oyun oynamakta bir meslek.Bir çok insan bunları denese de başarısız oluyor. Sizce bunun nedeni nedir? Siz oyun oynayarak gelir elde etmeyi ister miydiniz?
Kazancınızı oyun oynayarak elde etmek ister miydiniz?
Ben her gün oyun oynamam genel de akşamları oynarım şu an bir işim mesleğim yok kazancımı oyun oynayarak kazansam güzel olabilirdi ama ne yazık ki bu dünyanın düzeni böyle yapmazlar
Her işte olduğu gibi oyun sektöründe de profesyonel dallar var. İşini en iyi şekilde yapan rahatlıkla yer edinebilir. Oynadığı oyunda da global seviyede başarılı olan oyuncular esporcu olabiliyor.
ya da mesela şu savaş oyunları cod pubg ya da fire gib oyunlarda misal öldürdüğün adam başına 1 TL alsan ne güzel olurdu be sosyal medya da bence adaletsiz biz sadece oynuyoruz onlar kazanıyor basit bir kumar gibi