Dün 2 maç kaybettim niye diye sor 😄 dengesizler ile birleşmiştim Arena Of Valor oyununda bir maçta biri yazılar yazar afk kalır biri tam yanımda ormanı kesip 3 kişi bana daldığın da yanıma gelip yardım etmez bıktım bunlardan böyle oyuncular dan madem oyun için girmiyorlar oyun yetkilileri banlasınlar bunları sınırsız olarak o zaman bak bakalım akıllanıyorlar mı akıllanmıyorlar mı yeter yani yeter bundan ne zevk alıyorlar ki anlamıyorum ki 🤷♂️
Merhaba, Genelde hayır ama 5 veya 6 kez üst üste bozgundan sonra baya kötü bir durum oluyor artık :D Genelde başka bir oyuna geçerim veya kapatırım çünkü hevesim kaçar :D Ancak hırslanıp daha da fazla kaybetmek de işten bile değil :D Işıkla kal Amiralim :D
Evet kaçıyor, geçici bir süre tabi. Sonra hırs yapıp tekrar tekrar oynuyordum. En sonunda bıraktım tüm oyunları... Bunun sebebi de kötü oynamam değildi.
Aksine ben daha çok hırslanıyorum, ne kadar oyun kaybedersem o kadar çok oynayıp kazanma isteğiyle doluyorum. Bunu başka alanlara da yönlendirilebilmek isterim tabi ama ne yazık ki başaramıyorum ☾