
Ben oyunu bitirmek için uğraşıyor, bitirince de alt + f4 ile kaçıyorum. 🙄

Delirmemek elde değil Arena of Valor da hero seçiminde bile trollüyorlar orman olan suikastçi tanka geçiyor 🤦♂️
Bir de Counter-strike 1.6 da koskoca kuleye adam çıkıyor giriyor T ve CT base den geçen adamı görüp de vuramıyor kuleyi de bir tek ben alabiliyorum benden başka taktiği bilen yok ki zaten nasıl alacaklar 😄
Zula da olmuştu bir de ben müzik ile oynadığım da böyle adamların nerede olduğunu hissedebiliyordum bir keresinde tüm takım ölmüştü bende tam ortada kaldım teker teker gazapizm heyecanı yok remix çalıyordu teker teker hepsini indirdim takım bana küfür ettiğine pişman oldu 😄
Valla ben deliriyorum ama sakinde kalmaya çalışiyorum çünkü bir oyun icin karşımdakini kırmaya değmez. O yüzden sakincene gerekirse 100 kere o görevi yapalım ben yine sesimi çıkartmam. Mesela hatalarını söylerim güzel bir dille ve kendisini geliştirmesi içinde elimden geleni yaparım. Gelişir mi gelişir. 😁
Bazen sana kızıyorum diye şeyapmıyon dimi 😂
Yok canım ne üzülmesi dbdndndn
Djsnskdms
Ya sessize alıyorum kendisini, ya mesaj olarak susmasını söylüyorum ya da ağzını oyunumla kapatıyorum. Ki genelde kendileri çok iyi oynamasa bile etrafa yargı dağıtan, küfürbaz tiplerden olur. O yüzden ilk yaptığım info vermediğinden emin olduktan sonra mute'lamak ☾
Cevap
12Cevap
Oynamıyorum.
ona nasıl işkence ettiğimi/edeceğimi hayal etmeye başlıyorum :D
Keşke... 😀
:D
oyun bitene kadar sabrediyorum elden ne gelir başka
Bilgisayarin kenarini kirmistim diye hatirliyorum ekrana ne kadar vursamda kiramiyorum. Iramayinca dahada cok sinirleniyorum :D
Güler geçerim, salyali bir oyuncu değilim öyle olanları da hiç sevmem
Kuzen var o saçını başını yoluyor sinirleniyor hepsine mal diyor 🤣🤣
oyundan çıkıyorum..
uğraşamam hiç..
En güzeli abi.
Küfür ediyorum
Hiç duyulmamış küfürler mi? 😀
Shsbskdks bi ara girelim de bi oyuna şahit olayım
oyunları bu kadar kafaya takan manyåktır
Bayağı sövüyorum onlara ya
Oynamıyorum
Cıkalim
Bırakır giderim a. ani gorsun
Oyundan çıkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?