Okuldan kaçıp, uğruna internet kafeye gittiğiniz bir oyun oldu mu?

Ben CS 1.6 için kaçıyordum hep. Çok eğlenceli zamanlardı. :') Sizin okuldan kaytarıp, oynamak için internet kafeye gittiğiniz oyun oldu mu? Olduysa bu şanslı oyunumuz hangisiydi? :)
Okuldan kaçıp, uğruna internet kafeye gittiğiniz bir oyun oldu mu?
Cevapla