Özellikle de lise 1-2 sınıf giderken her öğle arasını internet kafede geçirirdim. O zamanlar ilk defa League Of Legends oynamaya başlamıştım hâlâ da oyunu bırakabilmiş değilim. Onun dışında arkadaşlarla toplu bir şekilde okuldan kaçıp internet kafeye gittiğimizde Left 4 Dead 2 falan oynuyorduk. Tabi bizim için fazla eski zamanlar olmasa da yaşça büyükler için baya mazi niteliğinde güzel anılar olmalı.
işte ben onlar gibi değildim benim okul hayatım çok durgundu bu yüzden hiç arkadaşım olmazdı onlar gibi davranamazdım o davranışları kendime yakıştıramazdım zaten yapmaya bile çalışsam olmazdı bende onlardan koptum
aslında oyun bile oynarken kendi kafamda olan biri ile oyun oynamak isterim yoksa o oyun batar yani cıvıklaşır
ders boş olunca genelde sınıfta kalırdım son ders boş olursa zaten direkt eve :D hem bizim okula atari salonları cafeler uzaktı onun yerine bilardo salonu vardı