şu an ki ruh halinize göre hangi video oyun karakterisiniz ve neden? //Ben şu sıralarda kendimi Michael De Santa (GTA 5) gibi hissediyorum :D Oyunu oynayanlar nedenini iyi bilebilir... Michael De Santa (şu an oynadığım için kesit alıp kendim gif'e çevirdim)
Şu anki ruh halinize göre hangi video oyun karakterisiniz?
Valla Ezio desem o kadınlarla birebir Franklin desem aynı Trevor desem aynı Michael desem aynı değişik bir ruh halim var benim üzüntü, ağlamalı, kıskanç, gelecek korkusu 😢
Tam olarak şuyum diyemem, çünkü şu anki ruh halim biraz oyunlara göre fazla düşünen ve depresif gibi😅. Ama normal ruh halim Gordon Freeman gibi, sessiz, sadece verilen görevleri yapan, biraz dik başlı...