Günaydın KS Gamer ahalisi. :)Turnuva da uyuyan Dosia, seni unutmadık unutturmayacağız. :D Gece geç saatlere kadar oyun oynadıktan sonra, son bir oyun daha mı atayım dersiniz yoksa yeter şimdilik diyerek uykuyu mu seçersiniz? Ben uykuyu seçiyorum. 😴
Sanırım şimdiye dek gördüğüm en zor soru bu. İkisi en sevdiklerimden. Oyun desem, uyku kırılır. Uyku desem, oyun. Arada kaldım. En iyisi oyunu seçip uyuyakalmak. Son dakikaya kadar oyunu seçeyim ki alabileceğim max enerjiyi, mutluluğu alabileyim. Uykuyu kısa bir yolculukta da alabiliriz sonuçta ☾
En İyi Cevaplar