zaman zaman herkesin aklından geçmiş olabilecek bir durum bir oyunu yaşamak. Siz bir oyunun içerisinde olup o dünyada, evrende yaşamak isteseydiniz bu hangi oyun olurduBen Crysis veya Witcher oyununu yaşamak isterdim :D
Bir oyunun içerisinde olmak isteseydiniz hangi oyun olurdu?
GTA 5 in içinde olmak isterdim istediğim her şeyi yapardım soygun vs. ama şöle bir şey var hep düşünüp duruyorum da eğer bir oyuna ışınlansam engelli olmaktan kurtulur muyum 🤔 bundan soru olur hemen yazayım 😄
Valla belirli bir oyun yok ama Sword Art Online diye bir anime var, onun aynısı olan bir oyun tasarlansaydı. Orada yaşamak isterdim. Xp ve level sistemi var. Aşçı, demirci, balıkçı, öğretmen gibi şeyler olunabiliyor Ev alıp, dekore edilebiliyor Klan açılabiliyor ve kattaki yaratıklarla savaşılıyor Kat sonu canavarları falan var onlarla savaşıp yeni kat açılıyor xd İçinde olmama bile gerek yok, direkt online oyunu olsa bile olur yani sjjsjsjjs
:D Sword Art Online ı bir 50 defa izlemiş olabilirim :D steamde oyunları da aldım Lost song ve Hollow Fragment oynadım da Fatal Bulleti daha oynamadım :D
SAO farklı bir evren ve 1. sezon da ki halini düşünürsek kesinlikle bende SAO içinde olmak isterim bu arada :D
SAO nun oyunu zaten direkt ama direkt mmo yapısı yok oyunlarda eşli ve çok oyunculu desteği var görünüyor ama ben hiç oynamadım. Hollow Fragment 1. sezonu anlatıyor katları çıkma muhabbeti ama hikayenin orta, farklı bir kısmında animede olmayan bir tarafı anlatıyor
Lost Song daha çok 1. sezonun 2. yarısında ki kısımda olduğu gibi peri kanatlarıyla falan uçabildiğin bir oyun.
Fatal Bullet 2. sezonda ki Gun gale online oyunu ile aynı. diğer oyunu pahalı maalesef son çıkan Alicization oyunu :)
Eh Yani :D son çıkan oyun daha gelişmiş ama tuzlu biraz senin kafanda kini anlıyorum ben şöyle sağlam altyapısı olan MMORPG tarzında istiyorsun keşke öyle olsa :D bir yandan hikayeyi yaşatıyor oyun işte yine bildiğimiz gibi fightlar boss kesmeler ve bir de eşli falan oynanıyor herhalde çok oyunculu kısmını bilmiyorum :)
İleri zamanda ki teknolojiyle sağlam bir VR SAO oyunu demi :D güzel olurdu hayırlısı diyelim o zamana kadar ellimiz dekilerle devam Fatal bullet oyunundan biraz daha ümitliyim bakalım oynanış falan nasıl bir ara deneyeceğim :) çıkarsa biz kesin alamayız :D
LoL olurdu sanırım. Çünkü fantastik bir dünyası var. Sokak arası gibi ormanın derinliklerinde de vahşi canlılar var. Onlarla vakit geçirip Fantastic Beasts'deki Newt gibi evcilleştirmek, arkadaş olabilmek isterdim ☾
Sıradışılık ya da anormallik bende pozitif çağrışım yapıyor. Fikirlerim, düşüncelerim, bakış açım daha farklı çünkü. Bundan mutluluk duyuyorum da çünkü herkesten ayrılmış oluyorum bu konuda
Gta V evreninde ya da Days Gone evreninde olmak isterdim. İkisi de birbirinden efsane oyun. Days gone'da hem cross motor kullanır hemdd zombi öldürürdüm 😊😊