Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz ki nvidia fsr'a rakip olacak hatta onu bitirecek yeni teknolojisini çıkardı. NIS bilinen DLSS gibi çalışmıyor. Ancak düşük çözünürlüğü yüksek çözünürlükte sunması için tasarlandı. Bu da fps sorunu yaşayan düşük sistemli gamerlar için büyük bir atılım oldu.
Peki siz denediniz mi? Performansını nasıl buldunuz?
Nvidia'nın yeni teknolojisi Image Scaling'ten memnun musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Test edilmeden yorum yapmak doğru olmaz. Yeni olana hemen geçmemekte fayda olduğunu düşünüyorum. Yani en azından teknolojide.
Kullanmadım o yüzden yorum yok
Degilim
memnunum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!