



Bende genellikle ikisi icin giriyorum ama normal sürüşü daha çok yapıyorum yarışlara oranla çünkü daha zevkli oluyor.
İkisi için de şu an aktif olarak sadece Forza Horizon 4 oynamaktayım Araba yarış kategorisinde bazen Mustangimi alırım yolda sakin sakin ya da drift ata ata sürerim :D
bazen de En üst yapay zeka da birinci olana kadar aynı yarışı oynarım sürekli alışınca Yenilmez de bile çok kazanılıyor ama bazı yarışlarda cidden perfecti oynamanı istiyor oyun :D
Direksiyona hakim olabilmek, araba kullanımına alışmak ve istediğim arabanın görünümüne bakmak için. Tabi yarış olarak da girdiğim olur. Ama beni asıl cezbeden arabayı tasarlayabiliyor oluşumuz ☾
Cevap
16Cevap
Yarış için
Son zamanlardaki araba oyunlarını hep şehirde turlamak, dağa taşa sürmek için oynuyorum. Eski araba oyunları gibi oyunlar kalmadı artık. Nerede o NFS Underground 2'ler, Most Wanted'lar. :)
eskiden küçükken modifiye olayından girerdim süsleme vs hoşuma giderdi çok
Tabikide yarış için sıkılırsam normal free moda oynarım
Formaya sırf yanlamak için giriyorum alta da bir müzik açınca değme keyfime
aracici kamerayi acip vites topuzunu hareket ettirirken gormek icin
Dirt 5 ya da forza horizon 5 oynuyorum ikisi içinde sarıyor ya
Nfs serilerini oynarken genelde bitirirdim. Ama şimdi eski NFS kalmadı artık.
İlk çıktığında GRID oynardım mekanikleri ve grafikleri gerçeğe çok yakın olduğu için
Yarışmak için oynuyorum
normal sürüş için girerim 5 dakika sonra sıkılırım işime geri dönerim
Kendi kendime araba sürüyorum
Yarış için bir de arabalar çok güzeldi. 😅
Nfs serisinde en çok sevdiğim drift yapmaktı,
ikisi içinde giriyorum
Normal sürüş için de girerim
Yarış için
ikiside
Yarış için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?