Gamer Oyun oynarken sizi rahatsız etseler tepkiniz ne olur? FiqHSHoT Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Oyun oynarken sizi rahatsız etseler tepkiniz ne olur 🤔Ben genel de tepkimi "ne var ya?" diyerek tepki veriyorum 😄 Oyun oynarken sizi rahatsız etseler tepkiniz ne olur? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Sinirlenirim 0 0 Yorumla
wildmoongirl Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl gifteki reflex çok iyiymiş kjanjkddfş ben duymuyor gibi yapıyorum cevap vermiyorum üstelerse birazcık kızıyorum. 1 1 Yorumla FiqHSHoT +1 yıl Anne refleksi her zaman öndedir 😎😄 Yorumla
ManyakKarınca Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Kimin rahatsız ettiğine bağlı. Kişisine göre tolerans gösterebilirim ama genel olarak bir sal beni derim tabii. :) 1 0 Yorumla
Milena_Meyan Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Ben çok sinirleniyorum ya zaten ben orada bir sabas icerindeyim birde seninle mi savasayim 😅 oyun bittikten sonra bir güzel azaarlayip dovuyorum 💪😅 1 0 Yorumla
cayadabekleriz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl özellikle mobile online oyunlarda meşgule almama rağmen ısrarla arayanlara bende “ ne var ne? “ şeklinde açıyorum maalesef ki.. 1 0 Yorumla
TremM Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Tek yaşadığım için rahatsız eden olmuyor. Arada babam veya annem ararsa meşgule alıyorum 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. nedir olay anlat bakam derim 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben çok çabuk sinirlenirim 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kızarım tabiki 0 0 Yorumla
inpith Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Cook sinirleniyorum 1 1 Yorumla DarKDayS__0034 +1 yıl Cevap vermez misin sen?☺️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sinirlenirim
gifteki reflex çok iyiymiş kjanjkddfş ben duymuyor gibi yapıyorum cevap vermiyorum üstelerse birazcık kızıyorum.
Anne refleksi her zaman öndedir 😎😄
Kimin rahatsız ettiğine bağlı. Kişisine göre tolerans gösterebilirim ama genel olarak bir sal beni derim tabii. :)
Ben çok sinirleniyorum ya zaten ben orada bir sabas icerindeyim birde seninle mi savasayim 😅 oyun bittikten sonra bir güzel azaarlayip dovuyorum 💪😅
özellikle mobile online oyunlarda meşgule almama rağmen ısrarla arayanlara bende “ ne var ne? “ şeklinde açıyorum maalesef ki..
Tek yaşadığım için rahatsız eden olmuyor. Arada babam veya annem ararsa meşgule alıyorum
nedir olay anlat bakam derim
"Hele bir git hele" olur.
Agizlarina sicarim onlarin
Ben çok çabuk sinirlenirim
Bir şey demezdim. ^^
laaan geeet
Nee neee derim😅😅😅
Kızarım tabiki
Çok kötü olur.
Bir tane çakarım
Cook sinirleniyorum
Cevap vermez misin sen?☺️