Hem cihazı hem bileği ama cihaz daha önemlidir neden diye soracak olursan bilgisayarın özellikleri iyi olmazsa oynadığı oyunda kasma donma gibi şeyler varsa ne bilek sağlamlığı yeter ne parmak kasları oyunda iyi olabilmek kolaydır mesela spor yapan bir insan için mouse reflekslerinin iyi olması normaldir kendimden bildiğim için söylüyorum ağırlık kaldıran bir insanın oyun oynarken mouse refleksleri ve aimi iyi olmasında başarı sunar 1.6 da mouse yi çok fena döndürüyorum 😄
Geçmiş oyun geçmişim de cihazım kötüydü ama fena da oynamıyordum. Bir arkadaşım vardı, cihazı iyi kendisi kötü oynuyordu bir zaman sonra ben olduğum yerde kalır iken o kendini geliştirebildi. Cihazın imkanı kısıtlı ise yapılabilecek pek bir şey kalmıyor.
Bileği olmayan bir kişi; azim ve bol bol prova yaparak kendini sınırsız bir gelişime götürebilir. Beyin sevdiği bir şey de öğrenmekten bıkmaz.
Ne bilek ne cihaz oyun içi ekstra satın alımları olması lazım. Senden daha kötü oynayan birisi aldığı ekstralar ile seni yere serebiliyor. Örnek verecek olursam mesela hızlı şarjör doldurma süresi, hızlı çıkarma, bilmem kaç bonuslu çelik yelek veya fazladan şarjör sayısı gibi gibi...
Her ikisi de iyi olmalı. Oyun dışında herhangi bir konu dahilinde tek bir noktada iyi olmak yeterli olmuyor. Birkaç alanda iyi olmak gerekiyor, bu da öyle bir şey. Ben mesela istediğim kadar iyi bir sistem dizmiş olayım adam görünce heyecanlanıp paniklediğim için öldüremiyorum kimseyi. Yani iyi de olsa yine başarısızlık olur.
Cihaz oynardı pubg mobile da ben yetenekliydim ama telefonum 30 FPS veriyordu fonksiyonları düzgün çalışmıyordu ama iPhone la oynayanlar öyle değildi adamın ounculugu yok mantık yürütemiyor ama KD su benimkinin 2 katıydı sebep ben ona ateş ederken mermi saymıyor ben jarjor boşaltıyor um olmuyor o 3 mermi atıyor ben ölüyorum yani bence cihaz yeteneği tokatlar
Ooo şimdi şöyle en kral donanıma sahip olsun aim, kas hafızası ve refleks olmadıktan sonra o donanım boş demektır. Çok iyi niteliklere sahıp ama donanım kotu oyuncu da potansıyelını oyuna yansıtamaz , bu sekılde oyundan soğuyan çok arkadas gördüm.
Cihaz sağlamlığı daha önemli. Bilek ister istemez sürekli oynadıkça zaten gelişen bir şey fakat ne kadar iyi olursan ol Karşı takımın cihazları seninkinden daha iyi olabilir, en basitinden aldığın fps bile, kaldı ki oyunlar sürekli güncelleniyor bir yerden sonra eski cihazlar desteklenmiyor...
Ben en dandik pc de en iyi pcsi olanları yendiğimi biliyorum ki arkadaşımda benden daha iyi ve şu an benim pc onun pcsinden iyi olmasına rağmen benden de iyi oynuyor en kötü pc de ve düşünsene en iyi pcde oynadığını… Bence oyuncunun kendi yeteneği olursa herkesi her türlü yener pc iyi olursa kaybetmesi imkansız dereceye çıkar
Iki seçenek de tam iyi oyuncu olmak için bence yetersiz yani ikisinin Dr muazzam seviyede olduğunu düşünürsek oyuncu zekasının iyi olması gerekir çünkü oyuncuyu gerçek oyuncu yapan zekası, oynama tarzı vesairedir
İkisi de değil. Aimi ve wifi'si sağlam olmalı. Oynayamadığında kolsuz, cihazsız değil; aimsiz olur. Hoş bazı oyunlarda oyunculara mükemmel bir wifi sağlamışlar gibi ceza kesip duruyorlar da ama neyse ☾