Çok beğendiğim, konusu ve her bölüm ortaya çıkan o mini aksiyonların olduğu bir dizi var.Supernatural Bu dizinin oyunu çıksa, duo ya da single player seçeneği olsa eminim çok büyük bir satış başarısı yakalar. Çünkü dizisi gerçekten beni benden alan bir seriydi. Bütün sezonlarını tekrar tekrar izledim. :)
Sizin de böyle çok beğendiğiniz dizi veya filmlerin oyunu çıksa alır mısınız?
"Oyunu olsa da oynasak" dediğiniz, bir film veya dizi var mı?
SPN candır aralıksız 15 yıl izledik vay be! Küçük bir bilgi vereyim belki bilmeyenler vardır. Hep sık sık Dean Winchester im batman diyip duruyordu ya dizide arada bir.
Deani canlandıran Jensen Ackles batman animasyon film serilerinde bruce Wayne yani Batmani seslendirmiştir.
En sevdiğim bölümü ise en sevdiğim çizgi film olan scooby doo ile ortak bölüm yapmışlardı
Winchester kardeşler scooby doo çizgi filminin içerisine girmişti. Asla unutamam o bölümü 🥰
Peki izlerken korktuğun bir bölümü oldumu Deanin sempatikliği hep bunu hissettirmedi ama gerçekten korktuğum 2 bölüm olmuştu benim yani tüm bölüm boyunca değil elbette ama korktuğum sahneler olmuştu diyim o bölümde birisi blody Mary bölümüydü diğeri galiba 13. Sezındaydı 1 yaratık uçarak geliyordu musallat olmuş gibi o giriş sahnesi korkutmuştu
Ben en çok JO Harvelle ölümüne üzülmüştüm görünmez cehennem köpeklerini yok etmek için kendini patlatmıştı Dean bir sürü kızla takıldı ama JO çok sevmişti.
Bu arada bir şey sorayım belki sen takip ediyorsundur. Yeri gelmişken.
Jensen ve karısı yapım şirketi kuracaklardı babasının ve annesinin geçişlerine bazen de onların çocukluk analarının da geçtiği yeni bir SPN tarzı avcılık disisi çekeceklerdi. O proje iptal olmsdı değil mi her ne kadar Dean filan göremeyecek olsak da özlüyor insan.
Yani SPN öncesi olacağı için biliyorsun Deanin annesi ve babası avcı kökenli bir yapıya sahip. Babasının ve annesinin gençlik dönemlerinde neler yaşadılar efsane silah cold hikayesi tanışmaları filan aileleri ile yaşadıkları. Jensen babasının genç haline seslendirme yapacak deniyordu. Kendi oynamayacak olsada
Ama hayranları sevindirmek için konuk oyuncu olacağını düşünüyorum fakat Dean olarak olmayacaktır bu konuk oyuncu hali de belki de olur Deanin babası rüya görür rüyasında gelecekteki Dean ve belki sam de yer alır
😄 Bu dizi içinden geçti ne varsa izleyen senarist olur hatta öncesini de belki bilirsin izlediysen. Bufy vampire slayer diye efsane bir dizi vardı bu avcılık temalı dizilerin atası sayılır.
Onlara saygı babında bir bölümde o diziden popüler iki karakteri de getirmişlerdi spike ve cordelia canlandırıyorlardı o dizide zaten onun bitişi sonrası SPN dolfurmuştu boşluğu
İzlemediysen öneririm harika bir dizidir yapımı eski olsada yönetmeni dahil oyuncuları sonraları harika diziler ve filmlerde yer aldılar mesala buffy de willow'u canlandıran kız amşrkan pastası ve unutulmaz dizi How I Met Your Mother da lily olmuştu.
İlkler güzeldi hocam 360 p ve 480 p benim için hep gözde kaliteler olacak öyle başladık tanıdık sevdik izlemeleri Nokia telefonlara attık taşıdık her yere onlar vardı sonuçta şimdi 8k felanı filanını bile nostalji olsun diye o kalitelere alıp bakıyorum.
Carry on, my wayward son There'll be peace when you are done Lay your weary head to rest Don't you cry no more ... bu da oyunun jenerik müziği olmazsa olmaz
+ Hellbound çok acayip bir dizi. Şöyle olsaydı ne olurdu gibi sorularla izlemiştim. + Circle da diğer olasılıklarını merak ettiğim, oyun olsaydı diye düşündüğüm dizilerden. + Sweet Tooth şu ana dek en beğendiğim dizilerden. Kesinlikle oyunu olmalıydı ☾
Supernatural olabilir veya Journey 2: The Mysterious Island olabilirdi. Journey 2 için eskiden bir senaryo yazmıştım hem de oyun senaryosu ayrıca logosunu kendi iPad'im de çizmiştim :D Hoca direk 100 vermişti ah ah ne günlerdi be jdlfgld
Valla var da biraz daha zaman geçsin alacağım zevk artık şimdi Smallville yi izliyorum 5. defa :D
o da Superman nin gençlik hayatını anlatıyor ergen zamanlarını falan ama 10 sezon deli gibi sarıyor bir superman düşün final bölümünde uçuyor sadece 1 dakika o da :D bana supermani sevdiren dizi ayrıca 4. Sezonda Dean i canlandıran Jensen Ackles de Kadroda :D Smallville den ayrıldıktan sonra 2005 de Supernatural çekimlerine giriyor :D