Arkadaş çevrenize söylemekten utandığınız bir oyun oynadınız mı hiç?

Ben sırf merakımdan dolayı Zula oynamıştım ama kendimden bile utanıyorum oynadığım için. Arkadaşlarıma hiç mi hiç söylemedim, yoksa alay konusu olurum. :D Sizin oynadığınız bir oyun var mı böyle?
Arkadaş çevrenize söylemekten utandığınız bir oyun oynadınız mı hiç?
Cevapla