Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Her Gamer için klasiktir Ramazan ayında oyun oynamak. Haftalar öncesinden oynanacak oyunlar hazırlanır ve Ramazan ayında iftarı beklerken zaman öldürmek için oynanır. Herkesin oyun zevki farklı olduğu için genelde çok farklı oyunlar çıkar ortaya ama FPS oyunları her alanda olduğu gibi burada da biraz önde. İşte benim listem: -Call Of Duty World At War -Europa Universalis 4 -Hearts Of İron 4 -Age Of History 2 -Fifa 22 -Pubg -CS:GO -GTA 5 Peki siz hangi oyunları oynayacaksınız? #Mario #Mario45 #GamerMario #Game
2 Nisan 2022 Cumartesi 13.32
İftarı beklerken oynamayı sevdiğiniz oyunlar nelerdir?
İftarı beklerken oyun oynarım ama 1 den 4-5 e kadar oynarım sadece o zaman da iftar saatine kadar telefon da takılırım instagram, YouTube veya Arena of Valor oynarım ya da KS de zaman geçiririm Gamer fenomenliği mi konuştururum 😄 bazen de yeğenim ile ilgilenirim böyle geçiyor hayat 😇