Bir oyunun remake'ini yapacak olsaydınız, oyuncuları hüsrana mı uğratırdınız yoksa bir başyapıt mı olurdu?

Selam KS Gamer ahalisii😊🌺

Bildiğiniz üzere her remake orijinal gibi güzel durmuyor ne yazık ki. Bu remakeler için bir sürü örnek verilebilir mesela Assassin's Creed 3 remake de orijinal oyununda olan bazi görevler kaldırılmış ve oyunun grafikleri aşırı derecede kötüleşmiş ve çoğu kişide oyun devamlı hata vermiş hatta oyuna giremeyenler olduğundan dolayı oyunu geri iade eden bir sürü Assassin' Creed fanı var.. Bir diğer örnekte bu zamanlar da herşeyi değişen Gta'nın klasik üçlüsü Gta 3, Gta San Andreas ve Gta Vice City için Rockstar'ın yaptığı remake uzun zaman konuşuldu. Oyunda çoğu şeyin değiştirilmesi hem güzel ama bir yandan da kötü olmuş ve bu da çoğu Gta fanını aşırı derece de üzdü.

//Bir oyun geliştiricisi olarak Rockstar ve Ubisoft gibi büyük oyun gelistirici firmaların yeni oyunlar üzerinde çalışırken aniden geçmişe ki harika oyunlarının orijinaliklerini bozmasını doğru bulmuyorum. Bu yüzden dolayı çoğu fanlarını kaybetmeye devam ediyorlar.
Bir oyunun remakeini yapacak olsaydınız, oyuncuları hüsrana mı uğratırdınız yoksa bir başyapıt mı olurdu?
Bir oyunun remake'ini yapacak olsaydınız, oyuncuları hüsrana mı uğratırdınız yoksa bir başyapıt mı olurdu?
Cevapla