Selam KScan'lar! Bir kaç gündür aşırı yoğun olmanın verdiği yorgunluk var üzerimde. 4 gün uzak kaldım bilgisayarımdan, bugün de yorgunluktan oyuna giremeyeceğim. Zor dayanıyorum oyunsuz. :)
En fazla iki uç saat o da yemek yemek için falan, insanlardan uzak dururum ama oyunlardan uzak duramam. Oyunlar en azından mutlu ediyor , seni dışlamıyorlar, dalga geçmiyorlar ama insanlar bunların hepsini yapabilecek kapasitedeler ve karşılarında ki insanı farkından olmadan ya da bilerek kırabiliyorlar. O yüzden oyunlar benim için hayat felsefesi.