LoL diye bir oyun var tamam kabul ediyorum çok fazla oynuyordum, sevgilimde onu aldattığımı düşündü ama gerçekten böyle bir şey yok. Ben sadece akşamları işten geldikten sonra arkadaşlarımla birlikte kafa dağıtıyordum. İlişkimiz 4 yıllık bir ilişki ve ben ilk günden beri böyle bir insandım, yani demem o ki içinde en ufak bir şüphe olsaydı ilişkinin en başında söylerdi. Sizce neden böyle yaptı, hayatında biri mi var?
Oyun yerine kıza vakit ayırsa idin çok mu zor acaba? Senin için oyun önemli imiş demek ki. Biraz empati kurmak yok siz de. Kız yapsa ağzınıza geleni sayarsınız, siz yapsanız kral oluyorsunuz. Oyun yerine kıza vakit ayırman gerekiyor idi.