Mesela Cyberpunk 2077 tam bir felaket olsa da, aynı oyun yapım şirketi The Witcher serisiyle oyuncuların gönlünde taht kurdu. CD Projekt Red firması olmasaydı Witcher'da olmazdı. Bu yüzden hiçbir oyun yapım şirketine olmasaydın da olurdu diyemedim. Ayrıca oyun geliştiricisi olma yolunda ilerlediğim için bir gün benimde başarısız projelerim olacağının farkındayım. Umarım kimseye bu kadar kötü hissettirmem. :D
"Olmasaydı da olurdu!" dediğiniz oyun yapım şirketi hangisi?
Öyle bir firma yok sanırım. Genelde sevmediğim firmaların bile bir ik oyununu severek oynamışımdır. Sadece oyun içi içerik satmaya çalışan firmalar şu aralar canımı sıkıyor. Oyun geliştirme aşamasında olan biri olarak kesinlikle kendi oyunumda bu tarz içerik eklemeyeceğim.
Olmasaydı da olurdu dediğim bir oyun yapım şirketi yok neden yok çünkü herhangi bir isim versem bile hiçbiri bu oyunu düşünüpte yapmazdı bile aklına gelir miydi bilemem ama olmazdı sanırım mesela Counter-strike 1.6 go gibi online bir oyun düşünülür ama GTA gibi bir seriyi kimse düşünemeye bilir di sanki ya da COD serisi ya da Assassin's Creed serisi bilemiyorum çok fazla oyun var bunların hikayesini vs. Düşünmek ve yazmak çok kolay bir iş değil oyun yapımcıları çok büyük işler başarıyor adamların aldığı maaşı bence hakkediyor
Bi oyunu tasarlamak üzerinde çalışmak gerçekten çok önemli bir iştir benim beğendiğim bir oyun başkası için çok iyi olabilir o yüzden olmazsada olurdu demek benim için yanlış olur.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Half Life 2 Cyberpunk FarCry 3'den sonraki hepsi Asassinc Creed serisin cogu . . .