"Olmasaydı da olurdu!" dediğiniz oyun yapım şirketi hangisi?

Selam KS Gamer ahalisi😊🌺

Mesela Cyberpunk 2077 tam bir felaket olsa da, aynı oyun yapım şirketi The Witcher serisiyle oyuncuların gönlünde taht kurdu. CD Projekt Red firması olmasaydı Witcher'da olmazdı. Bu yüzden hiçbir oyun yapım şirketine olmasaydın da olurdu diyemedim. Ayrıca oyun geliştiricisi olma yolunda ilerlediğim için bir gün benimde başarısız projelerim olacağının farkındayım. Umarım kimseye bu kadar kötü hissettirmem. :D
Olmasaydı da olurdu! dediğiniz oyun yapım şirketi hangisi?
"Olmasaydı da olurdu!" dediğiniz oyun yapım şirketi hangisi?
Cevapla