Mesela bazı oyunlar kazanmak için öde, bazı oyunlar silah görünüşü için para öde, bazı oyunlar da, daha fazla oynamak için para öde şeklinde çalışıyor. Ejder VandalBen kazanmak için öde diyen oyunları hiçbir zaman sevemedim. Silah görünüşü için harcadığım paranın haddi hesabı yok. Bir oyuna para harcanacak başka ne sebep olabilir? Siz hangi sebeplerden harcama yaparsınız?
En sevdiğiniz oyuna para harcamak için, iyi bir nedeniniz var mı?
En sevdiğim oyuna para harcamak 18,50 TL ödemek benim için sorun değildir indirimini beklemeden aldım hemde 😄 içinde ne para yatırmak için bir silah yükseltmesi ne bir kasa vs. Gibi şeyler bulunmuyor servera giriyorsun adam vurunca para geliyor o parayla silah alıyorsun keyifle oynuyorsun 😇
Benim para verme sebeplerim oyun içindeki Market aracılığı ile satılan binek hayvanları ve gerek oyun ici market gerekse Açık arttırma evinde satılan kıyafetleri almak
P2W oyunları da oynarım hala daha oynuyorum para da yatırdım 12 sene oldu Metin2 oynamaya başlayalı sayısız hesap kastım şu an hali hazırda kullandığım 6 tane 120 lv vslik hesabım var sayısını hesaplarını unuttuğum kadar da +100 lv farming / vslik hesaplarım var hoşuma giden bir özellik olduğu zaman eğer karlı bir işse para da vermekten çekinmem keyif aldığım bir şeye para veririm p2w takıntılarım yoktur, lolü de sezon 2 den beri hiç bırakmadan aynı hesabımla oynamaya devam ediyorum sayısını bilmediğim kadar çok kostümüm ve renk paketim var ha son bir kaç senedir kutulardan kostüm vs çıktığı için eskisi kadar Riot puanına para vermiyorum ama çok hoşuma giden bir kostüm olursa da veririm yani maksat gözüme hoş gözüksün aldığım keyif katlansın bana yeter bir daha mı gelecez dünyaya sanki keyif aldığımız zevkli bulduğumuz şeylere para vermiceksek napıcaz mezara mı götürücez parayı
Aslinda karikatur eserleri en guzeli. Tek ksreyle anlatmak istenen buyuk. 34um, kucukluktendir okuma aliskanljgi verilmedigi icin kitap dergi karikatur mecmualari bile almazdim ben. Izlemek daha kolay geliyor hala ))