Karşımıza hile geldiğinde sinirden kafayı yiyoruz. Haksız yere maç kazanan oyunculara aşırı sinir oluyoruz. Sizin takımınızda hile kullanan biri varsa ne tepki verirsiniz?
Hile yapan takım arkadaşınıza nasıl tepki verirsiniz?
Hilenin her türlüsünden nefret ederim. Bir daha da o kişiyle oynamam. Bir kere hileyle nasıl zevk alıyorlar anlamıyorum. Oyunda bir engel olur, o engeli kendi emeğinle aşarak haz alırsın. Bir oyunda hile yapmak yasak olmasa, o oyun ne kadar eğlenceli olursa olsun gözümde sıkıcıdır. Hile yapan biri varsa ve arkadaşımsa kırıcı olmam tabi ya da tepki vermem ama oynamaktan da keyif almam.
Hile yaptığı için kendimi tutmayıp küfür bile edebilirim. Çünkü karşımıza gelince cidden aşırı derecede tilt edici bir şey. Maçı kaybetmek için elimden geleni yaparım. Çünkü kazandığımızda o maçtan kazandığım puanlar silinecek, en azından hilecinin kaybettiğini görmekten zevk alırım. Bileğinin hakkıyla oynayan ve oynamaya çalışanları taşırım sorun değil.
Global Elite seviyesindeki oyuncuları taşıyacak kadar bileğimiz var çok şükür...