Sürekli bakışları üzerinizde olan, etrafınızda dolanan insana nasıl bir tepki verirsiniz?



Hiç unutmuyorum şu anki işime ilk girdiğim zaman sürekli beni dikizleyen bir lavuk vardı bir gün ne bakıyorsun yar ram diyip kavga çıkarmıştım patronun gözüne girince işten kovdurmuştum
İntikamım acı olur diyorsun 😂
Pozisyon değişikliği gücü diyorum ben buna😂
O ne demek kız öyle 🤔
Ayy bu yaz çalışmaya başlıyorum çok heyecanlıyım böyle bir şey yaşamam umarım çok can sıkıcı bir durum buna maruz kalsam aramızdaki samimiyete göre ya sorarım ya da bir şey demeden hiç bakmadan işime devam ederim
Açıkçası kimin ne yaptığı beni ilgilendirmiyor. İşime devam ederim.
Alıcı misin , bakıcı mi ona göre muamele yapacam derim.
Cevap
14Cevap
Gözlerimle döverim önüne baksın fkdk
Bende gözlerimle süzerim
Erkekse tepki gösteririm kadınsa bende beğeniyorsam karlışıklı süzerdk bir birimizi ))
Bu biraz da karşı tarafın da verdiği cesaret yüzünden olabiliyor.
Ne alakası var 😂 bazı insanlar sürekli böyle yapıyor
Ben pek inanmıyorum. 1 bakar karşı tarafın tepkisine göre devam eder.
Demek ki sen de yeşil ışık yakıyorsun
Hiç yakmıyorum. Yeni başlamışım, adapte olmaya çalışıyorum işe. Onunla mı uğraşıcam 😂
Ama hoş yine de dimi 😏
Hayır değil bir iki kere bakılsa belki olabilir ama sapık gibi oturduğunu kalktığını takip eden insan garip geliyor göze 😑
Bebeğim badboyum diyorum nesini anlamıyorsun. Derim 🙄
Öyle misin 😂😂
Aynı işyerinden sevgili yapmak çok sıkıntılı durum , ben işime bakarım. Baktım olmuyor bölüm değiştiririm. oda olmazsa is.
Rahatsız olursam belli ederim veya takmam hiç artık.
Hiçbir tepki vermem normal hayatımızda da yaşıyoruz
tepki vermem baksın ki gözü gönlü açılsın hatta üstüne gülümserim.
Elle de bitsin bu çile, ikimizde kurtulalım bu gerilimden derim
Ne bakıyorsun lan derim
Tamam sakin ol 🥹
Ne bakıyorsun yapraaam derim net.
Sen direkt dalarsın 😂
Yok ya iş arkadaşımın adı yaprak
İş arkadaşı değil çalışan yapmıştı vadide de falan çok oluyor öyle
Bende onu gözlerimle süzmeye başlarım fkgkf
Baksın baksın.. Gözü gönlü şenlensin 😂😂
Ben de aynı şekilde ona bakarım.
Ben rahatsız olmam sonuçta arkadaş
Ben de onu gözlerimle soyarım.
Hiçbir tepki vermem
ters ters bakarım 🙄
bir derdi varsa gelip düzgün bir şekilde konuşanı.
konuşabilir*
pekala
Hiçbir tepki vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?