Bazen oyuncular oyunda bir yerde takıldıklarında ya da oyunun bir görevini nasıl geçecekleri hakkında bir fikirleri olmadığında genellikle izlenilecek yol (walkthrough) videolarına başvururlar. Sizde hiç öyle bir durum oldu mu? Oynadığınız oyunun bir bölümünde hiç takılıp walkthrough videolari izlediniz?
Hiç bir oyunda takılıp, çözüm videosu (walkthrough) izlediniz mi? İzlediyseniz hangi oyun içindi?
Bunu Uncharted serisi için sık sık yapmıştım 🤦🏻♂️ Call of Duty gibi oyunlarda malum altta veya harita hudunda yıldız var, düz ilerle vur mantığı abbdnsnfnd o yüzden CoD serisinde hiç başvurmadım. Ya aslında böyle open world oyunlarda çok fazla destek aldım YouTube tan o da çok takılırsam yaptığım bir şeydi. Hani şey korkutuyodu beni hep, ya önemli bir yerse, ya spoiler yersem, ya hemen bilmemem gereken bir şeyse gibi gibi ahhdsnfmmdmf
Coook, bazen ben kör muyum dediğim bile olmuştur bu yüzden. Far cry 3te bı yeri gecememistim onun için bakmıştım, portal serisi zaten bulmaca üzerine bir oyun bulmacaları için bakmıştım, half life da bı yeri gorememistim oyunda mi hata varki diye bakmıştım. Hatirladiklarim bunlar😅
oyunda takıldığım yerleri kendim geçmek isterim ama kendim geçemiyorsam ve bu iş sinirimi bozma derecesine kadar gelmişse o zaman walkthrough izlerim ama sadece takıldığım yere bakarım spoiler yememek için