
Ben eğlenmeyi bilirim. Sosyallikten de asla vazgeçmem))
Tek Oyunculu Oyunlar
Çok Oyunculu Oyunlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tek olmak her zaman en iyisi. Sonuçta seni yargılayan ya da aşağılayan ya da sana karışan kimseler olmuyor. Kendine kötü ya da iyi oynuyorsun ve her saniyesinden de zevk alıyorsun.
Her çok oyunculu oyunda bunu yaşamazsın ama)) e tabi her oyuncu da bir değil.
Ama ben her çok oyunculuda bunu yasadim fhdhfjdjdd
Sen gta gel gezelim o zaman shsjsjssl
Fhhdnfjjdnsndn uyucam ben şimdi dunun yorgunlugu var
Rüyanda artık gerald'dan falan görev alırsın sfghfdh
Cevap
3Cevap
Çok oyunculu oyunlar
Çok oyunculu oyunlarda vazgeçerim, ben zaten Single Player oyunları seviyorum
Saatlerce oynasan bana mısın demez ama çok oyunculu oyunlar öyle mi))
Single Player oyunları çok daha iyi bence, Nintendo en eğlenceli ve zevkli oyunlar sahipler
Ben pek ayırmıyorum o şekilde. Hoşuma giden oyunları oynarım.
Hem benim Multiplayer/Online oyunlarla aram yok.
Tek oyunculu oyunlar.
Tek oyunculu
teq iyiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?