Birinden vazgeçmeniz gerekse bu hangisi olurdu?

Tek Oyunculu Oyun / Çok Oyunculu Oyun
Tek Oyunculu Oyun / Çok Oyunculu Oyun
Hank abimizi görünce istemsizce aklıma böyle bir şey geldi. Cidden çok oyunculu oyunlar çoğu zaman bizi sağdaki gibi yapıyor ama vazgeçmiyoruz da... Tek oyunculu oyunlarda hiç böyle olduğumu hatırlamıyorum. Sadece birini seçmek zorunda kalsam ben yine çok oyunculu oyunları seçerdim.

Ben eğlenmeyi bilirim. Sosyallikten de asla vazgeçmem))
Tek Oyunculu Oyunlar
Çok Oyunculu Oyunlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Birinden vazgeçmeniz gerekse bu hangisi olurdu?
Cevapla