Sizce de Walking Dead oyun serisi daha iyi bir sonu hak etmiyor mu?

Walking dead final sezonunda bir açık dünya beklerdim açıkçası bana tüm walking dead sezonları çünkü her şeyi film gibi yapma derdindeler diye düşündürdü açlık susuzluk gibi şeyler ekleyip zombileri daha ürkütücü yapabilirdi ardından interaktif bir oyun olarak görünüyor ama seçimler 2 yan karakter arasından seçim yapmaktan ileri gidemiyor ve komik tarafı bu seçimler nedeniyle hikaye değişmiyor mesela violetle aesim arasında seçim yapınca 2 sinden biri zarar görüyor neyi seçersen seç ama gerçekte böyle olmamalı mesela bir doğru seçim etkeni olmalı ayrıca ayrıca birine iyilik te yapsan kötülük te hep aynı sonuca varıyor açıkçası hikaye ve teması kötü demiyorum ama absürt yanlarıda yok değil seçimler diyaloglara etki ediyor ama hikayeye etmiyor mesela bir bölümde hiç balık yakalayamadım ama bu hikayeye etki etmedi açıkçası ne tam olarak özgür bıraksalardı violetle evlenip ömür boyu onla yaşardım ama hikaye nedense üç noktaların önünü kesiyor
Sizce de Walking Dead oyun serisi daha iyi bir sonu hak etmiyor mu?
Cevapla