The Walking Dead dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence 1. sezon sayesinde beni diğer sezonlara da sürükledi 8. sezondan sonra bozdu ve dublaj değişti bu yüzden altyazı ile izlemeye başladım çok sıkıcı olmaya başladı insani ilişkiler fazlalaştı ve dizi basitleşti sırf yarıda bırakmamak için 11. sezon 9. bölüme kadar izledim duraksadım şu an

The Walking Dead dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla