Günaydın KS Gamer Ahali🌺😊 Kaç gündür Dying Light oynuyorum dedim bir soru sorayım. En sevmediğim karakter aslında hepsi ne yalan diyim 😂 ama insan bırakamıyor oynamayı. Sizin en sevmediğiniz karakter kim?
Dying Light oynarken en sevmediğiniz karakter kim?
sen deli misin en sevdiğim oyun bu aşırı iyi şaheser david belle nin yardımı ile dünyada parkur zombi oyunu için bir ilk hikayesi oynanışı benim için aşık olacağım kadından bile daha fazla yer kaplar hayatımda en sevmediğim karakteri sorarsanız eğer tahir köpeği
Oyunda geçen 2 - 2.5 saat gibi bir süre sonra Crane her şeyi anlıyor. Oyunu 2 saatten az oynamış olanlar Rais deyince, Brecken olarak anlayabilirler :D
Oynamazdık çunku ben korku oyunlarini sevmiyorum. Ayrıca ben tek basima daha cok zevk aliyorum. Zaten oynayacak olsaydim sevgilim olmasaydi eğer tek basima oynardim.