Aylardır bulamadım çözümünü. Yani kafayı kırmak üzereyim bu yüzden :DŞu tarz da kullandığım bir sistem mevcut.
Haydi teknoloji tutkunları, bi el atın da çözelim şu sıkıntıyı. CS oynarken bi flick atıyorum oyun alta düşüyor, mouse scroll'unu çevirince yan ekranda da tepki görüyorum. :D
Oyun oynarken mouse imlecinin yan ekrana geçmesini nasıl engelleyebilirim?
Cs oynarken aynı sorunu ben de yaşıyorum bazı formlarda 2. monitörü yukarı veya aşağı al falan demişlerdi onları da denedim ama oyunlarda aşağı veya yukarıda flick atıyoruz DMT adında bi uygulamadan sorunu çözdüm gibi oyuna her girdiğimde uygulamayı çalıştırıyorum mause ana ekranda kilitleniyor şimdilik tek çözüm bu gibi.
Selamlar, oyunu tam pencerede oynamıyor musun? Sorun bundan kaynaklanıyor olabilir.
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tam ekran oynuyorum. Anlamadığım şey şu, yavaş bir şekilde sola götürünce mouse yan ekrana geçmiyor ama hızlı bir şekilde götürdüğümde yan ekrana geçiyor. Malum çatışma içerisindeyken bu da mouse 1'e bas çek yaptığım için alt tab'a düşürüyor oyunumu. Exclusive fullscreen modu olsa belki böyle bir şey olmayacak. :/
Bunlara bakmıştım. Kalıcı çözüm olmadı hiç biri :/ Bu görseldeki gibi yapınca oyun dışında konforlu olmuyor sadece. Şimdilik flick shotlar da sıkıntı yaşamayacağım ama mouse scroll'unu çevirince yan ekranın kaymasına alışamadım. :D
Kral burada mouse imlecini hangi ekrana nasıl geçireceğimizi anlatıyorlar. Sorunun çözümünü bulamadım. Ben oyundayken imlecin yan ekrana geçmesini engellemek istiyorum.