Güncellemeler
+1 yıl
Benim kullanıcı adım AKINCIArena Harabeler de oynuyorumM24 kullanmayı seviyorumMax leş rekorum arena da 34
P i k a a
En çok Vikendi haritasında oynamayı tercih ediyorum. En çok aldığım kill 30'un üzerindeydi sanırım. Fakat hangi kademede kaç kill aldığın önemli. Bu sebeplerden en fazla leş sayısını çok önemsemiyorum.
Cevap
3Cevap
Livik'in sefiriydim bir zamanlar
Ateslilolipopvecilgintavsanlordu3131
Saplamacıapo31
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?