Ben bir yeteneksiz olarak uğraşıyorum bunlarla :D Evdeki eşyadan daha canlı görüneni çizen psikopatlar mevcut :D


Herkes elinden geleni yapıyor. Yapmaya gayret gösteriyor. Olmayınca olmuyor işte😢😢.
Emeğe saygı.
Benim güzel çizimim nerede?
ekleyem ehehe
eveeeeeeeeeeeeet
Cevap
3Cevap
Sen mi yeteneksizsin? Benden beterine rastlamadım 😃
ahahaha deme öyle fghfhgf
Hangi yetenek =/ genelde en yeteneksiz ben oluyorum o yüzden gıcık oluyorum yetenek isteyen oyunlara
Çok iyiyim bu oyunlarda, zaten branşıma yani alanıma giriyor çizmek shjfnsnfmdmc
Genelde ben oynuyorum onlar izliyor , kendime rakip bulamıyorum 😂
Oyun oynamayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar