GTA oyununa Türk adı koysaydınız ne yapardınız?

GTA'yı bilmeyen yoktur.. En sevilen oyunlardan birisi.. Grand Theft Auto..

Bu oyun bir Türk yapımı olsaydı adı ne olmalıydı? :D Mesela "büyük araba hırsızı" gibi :D
GTA oyununa Türk adı koysaydınız ne yapardınız?
GTA oyununa Türk adı koysaydınız ne yapardınız?
Cevapla