Gamer M416 mı, AKM mi yoksa M762 mi? Oyunlarda hangisi daha iyi? Krellion Takip Et FenomenBilge Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor ben m762 derim kesinlikle :D adama 3-4 mermi vursan anında ölüyor :D çok güçlü silah ya kullanabilince M416 AKM M762 Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç M416 mı, AKM mi yoksa M762 mi? Oyunlarda hangisi daha iyi? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
J0seph Takip Et Yoda Yaş: 125 , eic 100% +1 yıl Artık Pubg oynamıyorum. Çok eskiden oynuyordum o zamanlar en çok m416 kullanıyordum. 1 0 Yorumla
Doc_Hudson Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl AKM delikanlıdır çizgisini bozmaz. Öyle M416, M762 gibi bir nerf, bir buf oynayıp durmaz. Neyse odur. 0 0 Yorumla
mimarist_34 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 57% +1 yıl AKM yani bildiğimiz Kalaşnikof çok seken hakimiyeti zor bi silah. Benim tercihim m416 veya m762 ikisi de olur. 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Livik - 762 - 416 kullanıyorum biri yakın biri uzak 1 0 Yorumla
Mesmerize_Me Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Uzak mesafe için M416, yakın için M762.Spreyim iyi diyorsan Ak 47 sanırım. 0 0 Yorumla
FiqHSHoT Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yalnız cs 1.6 da ak47 diye geçiyor oyunlar diyerek biraz ayıp etmişsin 😄 0 0 Yorumla
kafamıngüzelligi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl cs oynarken hep keleş alırdım uzak mesafeden tek tek sıktığın zaman acayip can alıyordu. 0 0 Yorumla
Wakwak41 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Yakın mesafede 762 uzak ve orta mesafede 416 kolun iyiyse AKM 0 0 Yorumla
bαnαsαrılmαdαnαnlαt_ Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl M762 sadece yakın mesafede iyi, uzakta kötüM416 iyidir, hem yakında hem uzakta mükemmel silah 0 0 Yorumla
gizemlibayan4144 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl AkM silahını geliştirip yukselttin iyi bence güzel:) 1 0 Yorumla
gokandeğilGÖKHAN Takip Et Yoda Yaş: 95 , eic 100% +1 yıl Akm derım , Beryl orta mesafede kötü sılah 1 0 Yorumla
ayla_xxx Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 51% +1 yıl dededen kalma çifte dolma tüfek en iyisi :D 0 0 Yorumla
Bezginbeyy Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 86% +1 yıl M4 u tek geçerim, sıfır tepme 10 numara serilik. 0 0 Yorumla
ronaldinho_0707 Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl m416 kesinlikle iyi ve durbunde sekme payi cok az 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Akm severim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Artık Pubg oynamıyorum. Çok eskiden oynuyordum o zamanlar en çok m416 kullanıyordum.
AKM delikanlıdır çizgisini bozmaz. Öyle M416, M762 gibi bir nerf, bir buf oynayıp durmaz. Neyse odur.
AKM yani bildiğimiz Kalaşnikof çok seken hakimiyeti zor bi silah. Benim tercihim m416 veya m762 ikisi de olur.
Livik - 762 - 416 kullanıyorum biri yakın biri uzak
Uzak mesafe için M416, yakın için M762.
Spreyim iyi diyorsan Ak 47 sanırım.
Yalnız cs 1.6 da ak47 diye geçiyor oyunlar diyerek biraz ayıp etmişsin 😄
cs oynarken hep keleş alırdım uzak mesafeden tek tek sıktığın zaman acayip can alıyordu.
Yakın mesafede 762 uzak ve orta mesafede 416 kolun iyiyse AKM
M762 sadece yakın mesafede iyi, uzakta kötü
M416 iyidir, hem yakında hem uzakta mükemmel silah
AkM silahını geliştirip yukselttin iyi bence güzel:)
Sprey için M416 yakın mesafe için M762
M416 seçmeyen bizden değil.
Akm derım , Beryl orta mesafede kötü sılah
dededen kalma çifte dolma tüfek en iyisi :D
Yakın mesafa m762 uzak m416 😅
M4 u tek geçerim, sıfır tepme 10 numara serilik.
cold karşiiim herkes bilmez
Kesinlikle AKM delip geçiyor.
M762 çok sekiyor bence m416
m416 kesinlikle iyi ve durbunde sekme payi cok az
Tabiki m762 taradin mi anında ölüyor 😂😄
M762 ile vuramayacağım kimse yok
berly en serısısı
Hiç oyun oynamıyorum
Kullanabilene akm.
Akm severim
G3 iyidir.
Adam olana çok bile.