

1-Steam, Epic games gibi platformların indirimle satması
2-Artık oyunların cracklerinin zor kırılması ya da yüklerken hep sorun çıkması
3-Korsan oyunlarda online oynanamaması


Orijinal oyunların popüler olmasının tek sebebi bana göre zorunluluktan dolayı bu orijinal oyunları oynuyor olmalarıdır çünkü oyunların crackli versiyonlarını bulmak geçmişe göre günümüzde çok daha zor hatta bazıları imkansız gibi bir şey. Korsan oyun oynadığımız takdirde oyunu online olarak oynayın. Bu da oyuncuların orijinal oyunlara yönelmesindeki en büyük etmen. Zaten çoğu kullanıcı bu oyunları online oynamak için alıyor. Online oyun oynayamayacımız bir oyunu almanın pek bir anlamı kalmıyor o yüzden direkt gidip orijinal olmayı tercih ediyorlar.
Uygun fiyat. Steam sağolsun.
Merhaba,
Bence günümüzdeki orijinal oyunlar çok daha fazla tutuluyor ama bunu zorunlu kılıyorlar. Oyunu orijinal oynamadan online olarak oynayamıyorsun ki çoğu oyuncu oyunları online olarak oynamak istiyor. Bunlara ek olarak oyunda çok fazla hile bulunuyor ve bundan kurtulmanın en kolay yolu orijinal bir şekilde oynamaktan geçiyor. Tabi bu firmaların crack sorununu takip etmeleri ve cracklemenin son derece zor olması da büyük bir etken.
Aslında şöyle soylim eskiden online oyuna çok rağbet yoktu. Buda evdeki internetlerin yaygın olmaması. Kafeye gidip orada oynardik. Şimdi herkes fiber vs olunca cazip geliyor. E haliyle de orijinal almak zorundasin. :)
Teşekkürler 🤗
:)
Evet katılıyorum sana canım
Teşekkürler tatlım 🙏😌☺
Cevap
4Cevap
Uygun fiyat ve sık sık yapılan indirimler bunda etkili
Korsan oyuna sonuna kadar karşıyım. Emek hırsızlığı crack dosyalar. Evet dediklerin büyük etki sağlıyor. örnek vermek gerekirse call of duty serisinden bir oyunu baz alalımç crack indirdiklerinde eksik oynanış söz konusu olabilir.
emek hırsızlıgında haklısında bi oyunda 500 liraya satılırmı. otomobil değilki gümrük vergisi alınsın. artık cd bile kalmadı netten satın alıp indirmece.
Ozaman oynamayacaksın kardeşim.😂Ne sen kaybedeceksin ne o kazanacak. Fiyat yüksekliğinde sana katılıyorum cidden. Ama bu emek hırsızlığına bahane olamaz. Keşke daha ucuz olsa. Mobile geç en iyisi. 😂Bilgisayardan pek oyun oynamam.
Telefonla pek sarmiyor. Call of duty gibi oyun telefonla mi oynanır 🤣 aşırı fiyat zaten insanları korsana yöneltiyor. Şimdi hep indirimli olunca orijinale yönelen çok. Bende artık kestim korsanı :)
Bizde keyfimizden telefonla oynamıyoruz işte😂indirimli oyunlara yönel. Diğerleri pahalıysa boş ver. Oynamazsan ölmezsin.😊
Çünkü artık oyunlar eskiye göre daha ucuz ve bulunabilir.
Oyun şirketleri agresif pazarlama yarışını bırakıp birlikte de çalışmaya başladılar. Medya taşımak yerine medyayı indirilebilir halde vermek daha az maliyetli.
Para olsa da bende alsam
eskiye göre makul. birkaç sene gecince indirimli oluyor.
ee o zaman ya baba parası ya da çalışmak :)
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?