Detroit become human yükledim ama şimdi açıyorum açılmıyor siyah ekran geliyor. Neden?

Detroit become human yükledim. Ama şimdi açıyorum açılmıyor sonra bir an siyah ekran geldi. Yine kendi kendine kapandı oyun. Ne yapmalıyım? Tekrar kurdum tekrar kaldırdım aynı sorun
Detroit become human yükledim ama şimdi açıyorum açılmıyor siyah ekran geliyor. Neden?
Cevapla