Subway Surfers'i bilmeyen yoktur sanırım :D Metro raylarında bekçiden kaçarak puan topluyorsunuz.. Mobil oyun ve çok eğlenceli.. Ben baya severim :)Ben çok fazla yapamıyorum ne yazık ki :D
Subway Surfers oyununda en fazla kaç puana ulaştınız?
Ben önceden sık sık oynardım 400 bin kadar skor yapmıştım hatırladığım kadarı ile ve aşırı zevk veriyordu özellikle ülkeler değiştiğinde yapılan etkinlikler çok hoşuma giderdi genelde oynarken kaybetmeme sebep olan şeylerde etkinlik olurdu görev nesnesini alacağım diye kendimi tehlikeye atıyordum
2 milyon yapmıştım sanırım :D. İlk çıktığı zamanlar oynamaya başlamıştım ben :D o zamanlar iPhone 4s vardı birde flappy bird vardı ondada 300 yapmıştım :D baya 1 ders boyunca yaptım sonrada parmaklarım uyuştu :D :D