Outlast serisinden herhangi bir oyunu veya DLC oynadınız mı?

Merhabalar oyun severler 😇, korku oyunu diyince çoğu kişinin aklına Resident Evil, Silent Hill, Alien:İsolation gibi bir çok oyun gelir. Ama genel olarak herkesin bildiği oynamaya cesaret edenlerin korka korka oynadığı, oynamaya cesaret edemeyenlerin ise bazı yayıncıları, YouTuberları hem korkarak hem de oynayan yayıncıların tepkilerine gülerek izlemiş olduğu Outlast oyunu da korku oyunları türünde beğenilen bir oyundur. Oyun bilmeyenler için iki tane bölüm ve bir tane DLC içermektedir.
Outlast 1
Outlast 1
Outlast Whistleblower (DLC)
Outlast Whistleblower (DLC)
Outlast 2
Outlast 2
Peki siz Outlast serisinden herhangi bir oyununu oynadınız mı, oynamadıysanız herhangi bir yayıncıdan ya da youtuberdan izlediniz mi?
Outlast serisinden herhangi bir oyunu veya DLC oynadınız mı?
Cevapla