2 senedir online oyun oynamıyorum neredeyse. Öncesinde neredeyse her oyunun kapalı betasına istisnasız davet alıyordum. Biraz şanslıyım o konuda 😊 Ubisoft ile aram iyidir. Skull and Bones davetiyem gelmiş. Almayı düşündüğüm oyunlardan birisi. Bi girelim bakalım korsancılık nasıl oluyormuş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Betasına katılmadım hiç genelde çıkar çıkmaz alırım tam sürüm gerçi oyunlar hakkında da pek bilgim kalmadı eskiden çok oynardım
Oyunu bırakmak mı? Ara vermek diyelim ona. Oyun bırakılmaz, yaşanır. Bak teyzeye sjsjsj
youtube.com/shorts/IIpYWSEeVA8?si=3BkAmozob0K52BVB
Rockstar olsaydı ilgimi çekerdi ama Ubisoft'un çıkardığı Avatar ve Ac Mirage oyunları o kadar rezalet ki bu oyun bile vibe vermiyor
Ubisoft'un lobisi olmasa çoktan iflas bayrağını çekerdi şirket.
Online korsancilik mıı
Single player modu da var sanırım ama evet. Online mevcut.
Zula oyunuydu 😂
Diablo IV'dü
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!