En son betasına katıldığınız oyun hangisiydi?

2 senedir online oyun oynamıyorum neredeyse. Öncesinde neredeyse her oyunun kapalı betasına istisnasız davet alıyordum. Biraz şanslıyım o konuda 😊 Ubisoft ile aram iyidir. Skull and Bones davetiyem gelmiş. Almayı düşündüğüm oyunlardan birisi. Bi girelim bakalım korsancılık nasıl oluyormuş.
En son betasına katıldığınız oyun hangisiydi?
En son betasına katıldığınız oyun hangisiydi?
Cevapla