Oynadığınız oyunlar arasında en kötüsü neydi?

Benim en sevmediğim Mafia 3. Oyunun serisine yakışmayan bir proje bence.
Oynadığınız oyunlar arasında en kötüsü neydi?
Oynadığınız oyunlar arasında en kötüsü neydi?
Sizin oynadığınız en kötü oyun ne?
Oynadığınız oyunlar arasında en kötüsü neydi?
Cevapla