Hangisini daha çok seviyorsunuz?
Mortal Kombat
Street fighter
Tekken
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle Mortal Kombat diyorum. Gördüğüm ilk günden beri oyuna hayran kaldım. Seri şeklinde oyunun üstüne koyarak işler çıakrmaları oyuna olan sevgimi arttırıyor. Diğer dövüş oyunlarına göre daha gerçekçi grafikler sunduğu için ayrı bir çekim hissediyorum oyuna zaten. Denememiş olanlara önce o oyunu sonra diğerlerini denemesini öneririm.
Çocukluğumun oyunu olması ve verdiği ambiyansı başka oyunda alamamam şıklardan sadece Tekken'i seçmeye zorladı beni. Tekken 7 favori oyunumdu diyebilirim. Street Fighter hiç oynamadığım bir oyun fakat Mortal Combat'ı da oynadım. O da gayet güzel. Mortal Combat'da özellikle efektleri Tekken'e nazaran daha gerçekçi ve kaliteli buluyorum yalan değil.
İyi akşamlar, 3 oyunda güzel. Birde şu oyun var. Soul calibur bu oyunu çok seviyorum. Hatta cep telefonumda da oynuyorum en son gelen güncelemeden sonra oynayamaz oldum. Şimdi olsada oynasam keşke.
Cevap
9Cevap
Önceden Tekken oynardım ve severdim. Diğerlerini denemediğim için 3'ü arasında bir yorumum yok ama Tekken'i daha çok severim. :)
Mortal kombat daha çok seviyorum çünkü harakiri, fatality gibi güzel şeyleri var ve ilgimi çekiyor. Sırf bunlar için bile oynarım hatta oyunu.
tekkeni çok severim eskilerden beri baya bir değişim gösteren bir oyundur
hatta hikayesi de güzeldir
tekken candır hala da oynarım, street fight oynamayan yoktur mıhteşemdir. mortal kombat ı hiç sevemedim ben çocukluğumdan beri.
En son tekken 5 oynadımdı baya oldu 😊
Mortal Kombat 4 çocukluğumuzun oyunu
Mortal kombat scorpion favorimdi
Moral kombat
Pes ya da Fifa
Tekken'in yeri ayrı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?