Ciddiyim kötü oynamıyorum. Oyuna daha başlamadan karakter seçerken bile küfrediyorlar. Karşılık veriyorum tabi ki ağzım armut toplamıyor benim. Ama gerek var mı? İstediğim karakterle oynarım abi size ne gelip bana diyor ki "şunu sal ben oynayacağım" cevap vermeyince küfrediyorlar. Neden bu gereksiz hareketler? #benkendall
Erkeklerle oyun oynamaktan nefret ediyorum. Neden bu kadar çok küfrediyorlar?
Erkeklerin bazıları küfür ediyor. Kızların ise çoğu küfür ediyor. Oyunun yaş kitlesiyle de birebir alakalı olan olay. Sen selam desen senin anana sövecek erkekler de yok değil. Komple ruh hastası dolu :D
Oyunları çok ciddiye almaktan kaynaklanıyor bence. Oyunların sunduğu içeriğin çok fazla olmaması da bir sebep tabi bu tarz durumların yaşanması için. Kız oyunculara yapışmış bir ön yargı var ve genelinin kötü olduğunu düşünüyorlar. Alakası bile yok ve çoğu iyiym diyen kişiden bile iyiler bence. Bu tarz durumlar erkekler içinde geçerli, küfür yememek elde değil. İstemedikleri hafif bir şey biel yapınca direkt yapıştırıyorlar küfürü ve oyundan soğutuyorlar insanı. Oynama hevesini alıyorlar elinden. İstediğin gibi oynamamaya başlıyorsun ve en sonunda oyunu bırakma aşamasına gelebiliyorsun. Herkesin daha dikkatli olması lazım, bir oyun için başaksının moralini bozmaya gerek yok. Keyif almak için veya kendini öyle rahat hissettiği için insanların kararlarını sorgulamanın anlamı yok.
Sen öylelerine denk gelmişsin bence. Valorant değil de, biz CS'e genellikle Lobiden gireriz ve kadromuz bellidir, birinin işi çıkar da yerine birini bulamazsak, kim düşerse diyoruz. Çok kız da denk geliyor takımımıza. İşte o esnada herkes ağzına filtre çeker.
Çünkü ülkemizde oyun bile çok ciddi bir meseleymiş gibi görülüyor, ister kötü oynarım ister iyi, istediğim karakteri seçerim, bu benim yapımla alakalı. Buna karşı çıkmak, hele hele küfür etmek kimsenin haddine değil.
Kadınlar kötü oynar diye bi algı oldugu için (genelde öyle) karakteri sal ben oynicam falan demesi normal ams küfür edenlere de anlam veremiyorum ne zaman oyunuma kız gelse veya kız arkadaslarımla girsem sürekli sözlü taciz cok nadir geliyor adsm akıllı kafa dengi
Kendini bir şey sanan tipler çok fazla istediğin karakteri seç kimseye de cevap vermek zorunda değilsin. Valo oynadığım zamanlarda benim main raze diyip 5 vuranları da biliyoruz sage le 30 un altı vurmazdım yine de utanmazlardı :]
Bence sadece oyunda değil genel olarak böyleler. Oyunda da anlık gazla mı bilmiyorum ama 10 katı ağızları bozuluyor. Benimde suratlarına bir tane patlatasım geliyor.
Kardo oyunda fazla seçilen karakterler var oyun başında da karakter kitleme diye bir olay var başta bir karakteri kim önce kitlerse o kullaniyor olay bu milletten önce kitlersen onlarin oynamak istediği karakteri boş boş konuşuyorlar olay bu