Erkeklerle oyun oynamaktan nefret ediyorum. Neden bu kadar çok küfrediyorlar?

Ciddiyim kötü oynamıyorum. Oyuna daha başlamadan karakter seçerken bile küfrediyorlar. Karşılık veriyorum tabi ki ağzım armut toplamıyor benim. Ama gerek var mı? İstediğim karakterle oynarım abi size ne gelip bana diyor ki "şunu sal ben oynayacağım" cevap vermeyince küfrediyorlar. Neden bu gereksiz hareketler? #benkendall
Erkeklerle oyun oynamaktan nefret ediyorum. Neden bu kadar çok küfrediyorlar?
Erkeklerle oyun oynamaktan nefret ediyorum. Neden bu kadar çok küfrediyorlar?
Cevapla