Mouse'u tutarken kolumuzu, dirseğimizi masaya mı dayamalıyız yoksa havada mı durmalı, sadece bilek mi dayanmalı?


kesinlikle bilekten olmalı kol havada ya da boşlukta durmalı
o zaman daha bir kontrollü ve hızlı davranılıyor
Cevap
3Cevap
Kimi bilekten ounar kimi koldan oynar. nasıl arahat ediyorsan o şekilde oyna. Benim kolum masaya dayalı bilekten oynarım.
Masaya koyuyorum diğeri yoruyor
Masada
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar