Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Her oyuncu için bir problemdir bu:Konsol ile FPS oyunu oynamak! Çoğu oyuncu konsol ile oyun oynarken çok zorlanır özellikle konsola yeni geçtiyse vay haline :D Peki siz FPS oyunlarını konsol ile oynayabiliyor musunuz?#Mario #Mario45 #GamerMario #Game
Konsol oyunlarında Aim Assist yani düşmana otomatik kilitlenmenizi sağlayan bir mekanik oluyor her oyunda olmasa. Ayrıca daha rahat nişan almanızı sağlayan kol ve aksesuarlar da mevcut.
Açık konuşmak gerekirse 10 yaşından beri klavye mouse MMORPG, FPS, survivor oyunları oynuyorum ancak son 2 aydır kumanda ile oynamaya başladım. Arkadaşlar, oynayın, oynattırın. Çok daha rahat oynamaya başladım. Destekli olmayan oyunlara lafım yok ama destekleyen oyunları oynamanızı öneririm, daha güzel bir oyun deneyimi sunuyor kesinlikle.
PS3 dönemlerinde Resistance , Killzone gibi oyunlar oynayan biz artık immune kazanmış vaziyetteyim. PS4 dönemi ile bu iyice kırıldı bu arada. Tabii 120Hz monitöründe CSGo hızına alışmış birisi için sıkıntı olabilir. Birde mouse'un verdiği aim rahatlığı analoglarda o kadar yok. Konsola alışkın biri olmayanı anlayabiliyorum o yüzden.
Birebir çatışmada Nişangahı belli bir yere sabitleyip ileri-geri, sağa-sola hareket ederek adam vururdum. Konsolda çok zor oluyor. Keskin nişancılıkta rahat oluyor.