Geçen sene falan Pubg'den nefret ederdim ki çünkü pingim birden 600-700'lere fırlardı internet yüzünden.. Sonrasında internetimi düzeltince bağımlısı oldum ama her aşk bir gün biter :DOynadığınız oyunlarda takım arkadaşı bulabileceğiniz, oyunlar hakkında sohbet edebileceğiniz Discord sunucumuzu da beklediğimi unutmayın. <3
FPS ve Ping yüzünden nefret ettiğiniz oyunlar neler?
şu an 240hz monitörde ekran kartsız oynamak : )) eskiden ping sorunum coktu. arıza giderildi Şu an fiber 50mbt kullanıyorum rekabetçide 30-40 arası ping alıyorum.
Bazı oyunların Tr Veya Rusya serverları gelse cok güzel olucak.
FPS oyunlarının hepsinden nefret ediyorum genel olarak hileler çok oluyor ama ping yüzünden nefret ettiğim tek oyun var :D LOL allah belasını versin ya çarp atarsın gitmez heal basarsın gitmez tam öleceksin sıçra atman lazım ama basıyorsun gitmiyor nedennnnnn ping var :D burada kime söveceğime de karar veremiyorum oyuna sövsem olmuyor TTNET sövsem olmuyor :D kendime sövüyorum en sonun da bildiğin halde oyuna giriryorsun diye
Her şeye rağmen güzel hesap kastım ve eğlenceli vakit geçirdim. Burdan PUBG Mobile'a teşekkür ediyor, oyunda emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın diyorum 😃