Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Amazon Game Studios,2012 yılında Amazon şirketinin oyun kolu olarak kuruldu. O günden bu güne bazı projeler yapan stüdyo, bir türlü istediği başarıya ulaşamadı hatta çoğu oyuncu Amazon'un oyun dünyasında olduğunu bile bilmiyordu. Bu başarısızlıklarını unutturmak ve oyun dünyasına adını duyurmak isteyen Amazon, büyük bir atılım yapmaya hazırlanıyor. Sizce para ve şirket büyüklüğü başarı getirir mi?
Para ve marka değeri başarı getirir
Tecrübe olmadan diğerleri bir işe yaramaz, başarı elde edilemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Amazon, oyun dünyasına atılım yapmaya hazırlanıyor! Sizce şirket büyüklüğü ve para başarı getirir mi?
Her şey maalesef para değil. O oyunu yapan kişiler normal sıradan kişiler olur ise sadece markanın getirdiği bı oynama durumu olur ilk zamanlar ama insanlar baktılar pek iyi değil hemen çöp der geçerler. Bu durum bir de büyük firma olmasından dolayı daha çabuk yayılır ve insanlarda daha çok önyargı oluşur. Ama mesela diğer sıradan oyun firmaları ilk yaptıkları oyunlar kötü olsa bile bi etki etmez öyle insanlar önyargı ile yaklaşmaz diğer oyunlarına. Örneğin Rockstar o kadar oyun çıkarmıştır ilk başlarda pek beğeni almamıştır. GTA'nin ilk oyunlarini pek bilen yok hatta. Ama şimdi en büyük sirketlerden birisi. GTA' nin bazı oyunları olsun, RDR olsun gayet başarılı işler ortaya çıkarmıştır. Küçükten büyümek insanlari tatmin etmek için sorun yaratmaz ama tanindik, büyük bir şeyden devam etmek sorunlar çıkartır. Şimdi Amazon'un adı var ve bu eğer çıkardığı oyun kötü ise hep kötü olarak yayılacak insanlar arasında. İyi oyun yapsa bile insanlar onyargilarindan dolayı yüzüne bile bakmazlar. O yüzden gayet başarılı kişileri transfer etmeliler. Marka olması artı yönde değil eksi yönde bı durum oluşturur bence.
Tecrübe olmadan tutunmak biraz zor olacaktır. Ancak Amazon gibi bir şirket parasını akıllı kullanırsa çok kaliteli yapımcılar ile çalışma fırsatına sahip olacaktır, bu da fazladan tecrübe onlara çok fazla avantaj sağlayabilir bu yarışta.
Öncelikle bağımsız başarılı bir çok yapımcı var, hatta bazı yapımcılar bir oyun çıkarıp sonrasında maddi olumsuzluklar nedeni ile oyunun devam kısımlarını yapamıyorlar bu yapımcıların en başarılı olanlarını bünyesinde toplarsa, Kaliteli bir ekip kurma konusunda da sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. İlk olarak piyasada bulunan böyle maddi olumsuzluklar nedeni ile yarım kalmış oyunların yapımcılarından bu oyunları satın alabilir, yapımcıya oyunu geliştirme fırsatı sunabilir. Zamanla zaten doğru yapımcı ve ekiple diğer firmalar ile arasında olan tecrübe farkını kapatması çok zor olamayacaktır diye düşünüyorum.
ne aç gözlü herifmiş ya... trilyon dolar kazanıp münasip bir yerine mi şeyedecek.. bunların hepsi böyle.. bir noktadan sonra çok daha fazlaaaa ya dönüşüyor her halde mesele.. ben bu herifin yerinde olsam çekilirim kenara ve kalan ömrümü dünyayı gezerek , ve istirahat ederek geçirirdim. git yardım kampanyaları falan yap , hayır işleriyle uğraş.. yetmedi yüzlerce milyar dolar herife.. şimdi de oyun piyasasına göz dikti.. Allah ıslah etsin bu insanları.
Bence Amazon başarılı olacak. Tanınan ve en başarılı oyun yapımcıları ve geliştiricileriyle bir anlaşmaya bakıyor olay. Sonrası hazırlıklar için stüdyo. Ben başarılı olacağına inanıyorum👉👈
Kesinlikle getirir çünki ne kadar çok para varsa o kadar imkan var demektir. O kadar çevre var demektir, o kadar zaman var demektir , o kadar fikir var demektir. İnş güzel oyunlar görürüz amazondan