GTA 5i söylemeyeceğim bile çok var ama online da herkesin parası yok ki alalım görev de para biriktirme ile de olmuyor ne yapacağız ben yaptım 1 ay sonra ban yedim bir daha olursa bir daha yaparım oyun yapımcıları da para kazanmak istiyor anlıyorum ama oyun parasını bence ücretsiz olmalı bir tek seviye basmak paralı olsa iyi olabilir benim fikrim bu bence
Bence Pub-G de daha çok. Ama Warzone'un da hilecilere böyle bir ders vermesi iyi olmuş. Oyuncular hayattan bezmişti resmen. Eğer ban vermeselerdi oyuncularını kaybedebilirlerdi
Pubg'de ilginin düşmesi hileler yüzünden zaten.. Bir zamanlar köpek gibi hileler vardı ama düzeldi.. Gerçi bırakan bıraktı işte.. Eskisi kadar oynanmıyor.