Erkeklerle neden aynı takımda oyun oynanmıyor?

İstisnasız 5 erkekten 4'ü cidden yavşamaya çalışıyor. 2 dk oyun oynayacağız ama niye böyle davranıyorlar anlamıyorum..
Şu oyunları cidden hiç eğlencesine oynayan yok mu ya.
Erkeklerle neden aynı takımda oyun oynanmıyor?
Cevapla