Evde kaldığım için oyun oynamam psikolojik rahatsızlık mı?

28 yaşında evde kaldım sevgilim bile yok hemşireyim küçük bir ilçede izinli günlerimde laptopumdan oyun oynuyorum sıkıntı yapıyorum çünkü alkol sigara olmayınca oyuna sardım yapcak başka aktivite yok cafeler kapalı 22.00 dan sonra ayrı bir sıkıntı da o
Evde kaldığım için oyun oynamam psikolojik rahatsızlık mı?
Cevapla