Dün Valorant E-Spor'da şampiyonluk oyunu vardı. Dünyaca ünlü Fnatic E-Spor ve Sentinels E-Spor takımları karşılaştı. :) Fnatic gibi bir takım, gerçi Valorant'a yeni başladılar ama 3-0 yenildi..
- VALORANT Masters: Reykjavik Final Sentinels 3 - Fnatic 0
HISTORY HAS BEEN MADE! 🏆
THE UNDEFEATED KINGS TAKE IT HOME FOR NORTH AMERICA! #VALORANTMasters @Sentinels pic.twitter.com/wiLqfUsaz9— VALORANT Champions Tour (@ValorantEsports) May 30, 2021
A HISTORIC DAY FOR NORTH AMERICA.
SENTINELS ARE WORLD CHAMPIONS! pic.twitter.com/9EhZnLuz0c— Sentinels (@Sentinels) May 30, 2021
3-0 VS FNATIC AND WE WIN VCT MASTERS 2 WITHOUT DROPPING A MAP!!
LETS FUCKING GO WE’RE THE BEST TEAM IN THE WORLD, NA ON TOP— darp (@daprcs) May 30, 2021
Oynuyorum.
Başlamayı düşünüyorum.
Çok duydum ama hiç oynamadım.
Bir kere bile duymadım, oynamıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Bir kere bile duymadım, oynamıyorum
Bazıları guzle sistemi var oynamıyo bazıların yok oynayamıyo napalım hayat bu herkes aynı seviyede değil
Yaş ortalaması çok küçük, abartısız bir şekilde 13-14 olduğunu düşünüyorum. Altın 3'e kadar oynadım sonrasında bir daha yüklememek üzere sildim oyunu
Oynuyorum da abi oyun inanılmaz derecede kolay cs daha iyi bence ya da insanlar kötü oynuyo tak diye ölüyorlar ligim elmas 3
Valorant oynamıyorum , Csgo'nun espor takımındayım bir tane.
İmmo 3 de bıraktım ya çok sarmadı bazen arkadaşlar çağırırsa giriyorum.
Oynuyorum ama oynarken arada donuyor, bilgisayarım çok iyi değil. Yeni bir bilgisayar alıcam.
Geleceğin sporu e spor normal musabakalar yerini alacaklar
tamam da neden gizliden soruyorsun normal bir soru görende cinsellik snar :d
Counter Strike oynuyorum valorant oynamadım oyunun aim ile alakası yok saçma geldi
Çok renkli bir oyun, ciddi değil. Oyun değilde sanki çizgi film izliyorum gibi. CS GO YOK EDER !!!
TenZ gibi bir oyuncu olduğu sürece Sentinels daha çok şampiyon olur :D
O kadar bilgisayar oyunu oynadım fakat valorantı hiç oynamadım.
Düzgün bir sistemim olsa başından kalkmam da biz csden dewamke..
Duyduğuma göre valo da çok kız varmış. Neden CS yerine kızlar valorant oynuyor ki
Ben bu oyunu bir türlü sevemedim sevemiyorum güzel değil
oynuyorum ama e sporu takip etmiyorum bu gidişte bırakırım zaten
Oynuyorum ama bronz 3 olup düşüyorum 1 e sonra yine 3 oluyorum
Güzel oyun seviyorum ama herşey çok aynı ya sıkılıyorum bir süre sonra
Knight online ile geçti hayatım ve hala oynuyorum :)
Na çok iyi oynadı ama bence hala eu daha iyi herotics acend gibi takımlar çıksaydı sentielsin içinden geçerdi. Başta eu nun en iyi takımları elendi şanssizlik. ama Sentielsi de tebrik etmek lazım iyi oynadı.
Cod warzone varken i ih biraz daha çocuk oyunu atesss topu atıyorumu duyduktan sonra sildiğim oyun.
Vaybe bu sitede oyun sorusu ve bir kız soruyor 😂 oynuyorum ben ama izlemedim. Youtube linki falan varsa atar mısın izleyim akşam
oyunu 1 senedir oynuyom ama 80 gün ban yedim bittiği gün 1 sene yedim yan hesap açtım bugün
Zamanında çok oyun oynuyoruz diye dayak yerdik. Şimdi gelir kapısı oldu 😂
oynamisimdir abimin hesaptan oynuyorum geceleri
internet kafeler açıldı oynarız artık
valorant oynayamayan da ne bileyim
Reklamı nasıl yapacağınızı şaşırdınız ya
Duydum ama oynamadım. Oyun oynamıyorum.
Hala oynayan mi varmış
@mryigitbey senin oyun
valorant mı ❣️❣️
@MrYiğitbey valorant deyince nasıl kalp atıyor 😭😭😭
Oynuyorum profesyonel hedefim var :D
Pubg harici bir oyun oynamıyorum.
Guzel oyun arada oynuyorum iste ama benlik degil
Duydum ama ilgimi çekmedi. Hiç oynamadım
Oynamadım ama denerim.
Ne olduğunu bile bilmiyorum.
Ne olduğunu bile bilmiyorum
Çok duydum ama oynamadım
Duydum izledim ama oynamayı düşünmüyorum
Çok duydum ama hiç oynamadım
Hiç duymadım adını 😀
Hiç duymadım bu oyunu
Çok duydum ama hiç oynamadım😊
Arada oynuyorum ekle oynayalim
Bir kere bile duymadım, oynamıyorum.
maçlar güzeldi sarmıştım bayaa
hiç oynamadım odada duvar tenisi ilgimi çekmedi
Duvar tenisi ne alaka ya 🤔🤔 kskdkdkfk
@Shazam6 ben başka konuya yazmıştım yanlışlık olmuş 😂
Hee kdkfkckvk nasil yapiyorsunuz bunu yaa yanlis konuya mi basiyorsunuz gorus yap diye 😅
Oynamıyor um ama ilgi çekici geldi
Az duydum ama hiç oynamadım.
İlk defa duydum bende
Ben 1 senedir oynuyorum eklersen oynayalim 🖐🏻 😜
İğrenç bi oyun
Ne sporu o
Hayır
Anlamam
Oynamam
Hic duymadım oynamıyorum
Geçen bı el attim
Oynamak nasip olmadı