Kızlar , kirpik kıvırıcısı kirpiklerimi koparttı :(:(

Kızlar kirpik kıvırıcısı kullanıyorum çünkü kullanmazsam rimel ile kalkmıyor kirpiklerim

link

makasın arasındaki lastik eskimiş sağ gözümdeki kirpiklerimin zamanla koparttı baya az kaldı kirpğim :( şimdi o arasındaki lastiği değiştirdim sizce bidaha koparmı bu makası kullanmadan kirpiklerimi rimelleyince iğrenç oluyor nabıcam yardım edin kızlar :(?
Kızlar , kirpik kıvırıcısı kirpiklerimi koparttı :(:(
Cevapla