Zengın iyi bir kıza aşık oldum , bız orta yollu ://

Aşık oldugum kız sana bır sır verecegmdekı aylınle nerdeyse tıpa tıp aynı.Karakteri fılan cok hosuma gıtı cok ıyı zengın bır aıle kızı.Tatlı,güzel,zeki ve aynı zamanda saf ve en önemlısı cok farkılı..Yakısıklı bırıyım ılgısını cekerım agzımda laf yapar ama devamı ...
Zengın iyi bir kıza aşık oldum , bız orta yollu ://
Cevapla